Een frisse kijk op ICT

Wij lopen niet de platgetreden paden. Loop je met ons mee?

 

 

 

 

 

ICT-makelaar

Als ICT-makelaar begeleidt lime yellow ICT-gerelateerde inkooptrajecten bij grootzakelijke organisaties. Door onze Best Practice Sourcing methodiek ontsluiten wij altijd de beste specialistische leveranciers uit de markt en realiseren wij flinke besparingen voor organisaties op de aanschaf van oa. hardware en softwarelicenties. Gegarandeerd!

lime yellow is dan ook de enige onafhankelijke ICT-makelaar die adviseert zonder belangenverstrengeling. Wij handelen 100% in het belang van onze opdrachtgever en maken de wereld van ICT inzichtelijk en transparant. Dat is wat wij noemen : een frisse kijk op ICT.

Dat wij organisaties helpen besparen aan de inkooptafel wil niet zeggen dat wij je adviseren om leveranciers uit te knijpen of met de rug tegen de muur moet zetten. Integendeel; wij geloven juist dat je leveranciers een fatsoenlijke boterham moet laten verdienen. En desondanks realiseren wij tóch inkoopvoordeel.

Hoe kan dat? Doordat wij de markt en de verschillende verdienmodellen van deze ICT-markt als geen ander kennen en weten hoe je het inkoopspel anders moet spelen om JOUW doelstelling te bereiken. Als ICT-makelaar zijn wij volledig onafhankelijk en doordat wij met een verfrissend businessmodel werken hebben leveranciers en fabrikanten geen grip op ons.

Resultaatafhankelijke beloningsmethodiek

Resultaatafhankelijke beloningsmethodiek

Bij lime yellow hebben wij een frisse kijk op ICT en op verdienmodellen. Zoals die van ons zelf bijvoorbeeld. Wij willen dat jij uiteindelijk bespaart op jouw ICT uitgaven. Niets meer en niets minder. En wij willen duidelijk zijn in wat we doen en wat dat kost. Vooraf de exacte besparing voorspellen is onmogelijk, vandaar dat wij in onze aanbiedingen een vrijwillige resultaatafhankelijke beloning hanteren. Jij bepaalt zelf, achteraf en op basis van het behaalde resultaat, welke van de voorgestelde financiële vergoedingen je het beste vindt passen. Zonder verplichting! Wij beloven het beste met je voor te hebben en geloven dat jij ook het beste met ons voor hebt.

inkoopadvies 365

INKOOPADVIES 365

Je koopt regelmatig ICT in. Van dagelijkse (webshop)bestelling tot grootschalige werkplek vervanging, softwarelicenties of uitbestedingen naar de Cloud. Doorlooptijden van inkooptrajecten verschillen ook, tot vele maanden aan toe. Vooraf voorspellen hoe lang exact kan uiteraard niet, maar je wilt wel ten alle tijden met je ICT-makelaar kunnen schakelen.

Vandaar dat wij onze adviesdiensten in abonnementsvorm aanbieden. Zo kan je voor ieder ICT inkooptraject direct gebruik maken van onze expertise. Net zo vaak als nodig is, maar dan zonder de administratieve rompslomp. Het doel is tenslotte dat jij besparingen realiseert.

Er is al een jaarabonnement vanaf : 5.976,- euro . Dat is omgerekend nog geen 500 euro per maand.

Besparen met garantie: je loopt geen risico : wij besparen altijd meer dan de kosten van onze dienstverlening. Zo niet dan leggen wij het verschil bij.

Herkenbaar?

Stel;  jouw organisatie wilt de hardware van 300 mobiele werkplekken vervangen. Door de afdeling ICT is een geschikt model laptop bepaald, van het merk dat jullie meestal gebruiken. De vaste ICT leverancier was zeer behulpzaam bij de selectie, gaf advies en heeft zelfs voor een demo unit gezorgd om te kunnen testen.

Situatie A
Het geselecteerde merk en type wordt bij 3 leveranciers aangevraagd. Om verwarring te voorkomen en om goed te kunnen vergelijken is het merk en artikelnummer in de uitvraag vermeld. Doelstelling is de economisch meest voordelige aanbieding te kiezen.

Situatie B
Om de uitvraag onafhankelijk te maken is de behoefte vertaald naar een programma van eisen met vermelding van de gewenste technische specificaties. Hierbij wordt merk en type niet benoemd. Deze RFP (Request For Purchase) wordt uitgezet bij minimaal 5 leveranciers waaronder de huisleverancier.

Is bovenstaande voorbeeld herkenbaar? Is situatie A of B van toepassing bij jouw organisatie?
Neem dan maar snel contact met ons op!

waardegericht inkopen

Het inkoopvak zoals we dat nu kennen en toepassen richt zich op het van externe bronnen betrekken van de benodigde goederen en diensten tegen de meest gunstige voorwaarden (gangbare definitie van inkoop).
Inkoop richt zich dus op het optimaliseren van de input.

Waardegerichte inkoop daarentegen richt zich op het optimaliseren van de output, of nog beter, het resultaat en gaat daarmee een grote stap verder dan de conventionele inkoop. Waardegericht inkopen plaatst inkopers in het hart van het primaire proces van de organisatie en kan een enorme boost geven aan het inkoopvak. Het verandert de omgang met leveranciers totaal en vraagt ook om andere competenties van inkoop.

bron: NEVI

Bereikbaar

Bereikbaar

Telefoon

026 206 2170

E-mail

contact@limeyellow.nl

Adres

Mr E.N. van Kleffensstraat 6, 6842 CV Arnhem

Social Media

Contact

Contact